Toimintatapamme

Tarjouskysely

Vastaanottaessamme tarjouskyselyn tutustumme asiakkaan yksilölliseen haasteeseen ja otamme tarvittaessa yhteyttä lisäkysymyksillä.

Tarjous

Valitsemme sopivimmat sovellukset, komponentit ja muut ratkaisut sen hetkiseen tilanteeseen. Käymme tarjouksen läpi yhdessä asiakkaan kanssa ja varmistamme että se vastaa asiakkaan tarpeisiin.

Tilaus

Asiakkaan hyväksyttyä tarjouksen resursoimme asentajat sekä materiaalit ja sovimme toteutuksen aikataulun sekä maksuehdot asiakkaan kanssa. Solmimme sopimuksen ja projekti käynnistyy sovitulla aikataululla.

Työn aloitus

Pidämme tarvittaessa aloituskokouksen, ja alamme tiedottamaan asiakasta projektin jokaisessa vaiheessa. Mahdolliset muutokset suunnitelmiin tai lisätyöt arvioidaan ja ennakoidaan ajoissa.

Työn aikana

Järjestämme tarvittaessa työmaakokouksia, raportoimme työn aikana havaitut kiinteistön viat sekä puutteet ja suoritamme sovitut korjaustyöt asiakkaan toiveiden mukaan tuntityönä tai urakalla.

Työn valmistuminen

Laadimme tarvittavat luovutusaineistot (esim. mittauspöytäkirjat, tarkastusasiakirjat, kokouspöytäkirjat) asiakkaalle sekä projektista riippuen rakennusvalvontaan. Pidämme tarvittaessa taloudellisen loppuselvityksen ja laskutamme työn.

Palautekysely

Otamme yhteyttä asiakkaaseen vielä takuuaikana ja varmistamme asiakastyytyväisyyden. Takuuajan päättyessä pidämme asiakkaan kanssa katselmuksen kohteessa.

Pyydä tarjous tai ota yhteyttä

Yhteystiedot

050-5916251

info@enervest.fi